kaader filmist

kaader filmist

Friday, December 15, 2017

Star Wars: Viimased jedid

Film: Star Wars: The Last Jedi (2017)
Hinne: A
Sisukokkuvõte Suurejooneline kosmoseseiklus "Star Wars: Viimased jedid" jätkab Skywalkeri saagat, kui noored kangelased asuvad koostööle galaktika legendidega, et lahendada Jõu iidsed mõistatused ning mineviku saladused.
Fantasy, Adventure, Comedy

Traditsiooniline aastalõpufilm juba mitmendat aastat on minu jaoks Star Wars, üks kõik mitmes või milline vahelugu siis pole. Enne seda oli Sõrmuste isand, ja nüüd siis Tähtede sõda.

Kuidas siis oli seekordne osa? Humoorikas. Visuaalselt suurejooneline ja tasub alati hoida tähelepanu suurel pildil, sest taustal võib nii mõndagi sündida. Huvitavad üllatusnäitlejad ja üllatustegelased. Kui eelmine osa oli vägagi sarnane esimese kolmikuga, siis seekordne läks oma pompoossuselt taas teise kolmiku juurde, eriti kui tegevus läks kosmose „Monte Carlosse“, kust sirguvad uued „Gavroched“, kes juhivad järgmist revolutsiooni.

Kui nüüd näitlejatest rääkida, siis ma tõsiselt ei saanud aru, kas General Hux (Domhnall Gleeson) pidi oma hellitatud jõmpsika käitumisega olema humoorikas või pidi see teda ebameeldivaks muutma? See tegelaskuju oli ebameeldiv, kuid mitte hirmutavalt ebameeldiv, lihtsalt ebameeldiv. Samamoodi ei saanud ma ka aru, miks Smoke (Andy Serkis), kõige „tumedam kuju“, oli pigem groteskne aga mitte õudusunenäo kehastus, nagu tavaliselt on olnud kõik tumeda jõu juhid. Samas meister häkker DJ (Benicio Del Toro) oli nagu Brad Pitt Kaheteistkümne ahvi filmist.

Tegelikult tõdesin ma ju isegi enne filmi nägemist, et kuigi ma olen näinud kolme esimest Tähesõdade osa korduvalt ja mulle meeldivad nad kohe väga, siis tegelikult, kui ma üks kord püüdsin aru saada millest need filmid räägivad ning kuulata filmis toimuvat dialoogi, siis ma sain aru, et parem on seda mitte teha, ja sama võib öelda ka selle osa kohta – visuaal on fantastiline, ka sisu on põnev ning ka dialoog pole paha, kuid tõsiselt ei tasu väga süveneda, nautige seda mida helendav ekraan teile pakub ning küll te ka lõpuks aru saate, kust Luke leidis aega juuksuris käia. Ja ühe asja on Tähesõjad üle võtnud Troonide mängudelt - te ei või iial teada, kes sellest osast järgmisesse osasse üldse jõuab.

Ja ega muud polegi öelda, et Järgmine film palun!


No comments:

Post a Comment