kaader filmist

kaader filmist

Wednesday, August 16, 2017

Tume Torn



Film: The Dark Tower (2017)
Hinne: C
Sisukokkuvõte: Meie maailm pole ainuke. Stephen Kingi „Tume torn“, ambitsioonikas ja suurejooneline lugu ühelt maailma hinnatumailt autorilt, jõuab lõpuks suurele ekraanile. Viimane laskur Roland Deschain (Idris Elba) on igaveses võitluses Walter O’Dim’iga, keda tuntakse ka kui meest mustas (Matthew McConaughey), et takistada tal universumit koos hoidva Tumeda torni kukutamist. Kui kogu maailma saatus on kaalul, põrkuvad hea ja kuri võimsas lahingus, sest ainult Roland saab torni mustas mehe eest kaitsta.
Action, Adventure, Fantasy

Oh jah.

Ma läksin kinno mõttega, et ma ju ometi tean ühte seitsmendiku sellest loost, sest ma olen ju esimese raamatu – Laskur – läbi lugenud, kuid … see film on ilmselgelt tehtud vaid sarja viimase raamatu järgi, seega kui te olete alustanud Tumeda torni raamatute lugemisega ja pole veel väga kaugele jõudnud, jätke film vaatamata kuni te pole raamatutega lõpuni jõudnud, sest film on täiega üks suur SPOILER neile, kes veel lõppu ei tea.

Kuid filmist siis ka, ilma et ma palju sisu ära räägiks. Ma olen nõus nendega, kes ütlevad, et Iris Elba sobib hästi Laskuri osasse ja mind ei häiri sugugi, et ta on Aafrika mandri põliselanike järglaste esindaja, isegi kui raamatus on teda kirjeldatud kui europiidi. Iris Elba on Rolandi osas hea.

Kuid Walter e. Matthew McConaghey … temast on saanud näitleja, kelle filmid lähevad sinna nimekirja, mida vaadata ei taha. Kas te olete näinud Nicolas Cage filmi Võluri õpipoiss (ma loodan et pole) siis te kujutate ette, kui halb oli McConahey oma Musta Mehe rollis ja kui hädiseks ta kogu selle filmi muutis. Tõsiselt kahju aga mis teha.

Seega, kuna ma pole raamatut, õiget raamatut, lugenud, siis jäi mulle nii mõnigi asi segaseks ja lugu ise oli mitte midagi ütlev. Ikka üsna jabur on teha filmi raamatusarjast ja kasutada filmis vaid viimast raamatut.

Kahju!

No comments:

Post a Comment