kaader filmist

kaader filmist

Monday, December 28, 2015

Macbeth



Film: That Scotish play :) (2015)
Hinne: C
Sisukokkuvõte: "Macbeth" on lugu kartmatust sõdalasest ja innustavast juhist, kelle hävitavad põhjatu auahnus ja põletav kirg. See on Shakespeare'i surematul teosel põhinev paeluv pilguheit 11. sajandi Šotimaale, kus on truudust ja alatust, kirge ja surma.
Drama, Action, Epic

Ma ei suutnud kuidagi meenutada mis oli see kuues film, mida ma pühade ajal vaatasin ja siis lõpuks meenus, et ma käisin ka ju kinos klassikat vaatamas.

Ma olen näinud sellest Shakespeare teosest vähemalt ühte tänapäevast televersiooni ja ühte etendust Rakvere linnuses, kuid mingil uskumatul moel ei ole ma suutnud meelde jätta, millest see lugu tegelikult on, ainus asi mida ma mäletan on see kuidas leedi Macbeth oma käis peseb ja vereplekke välja ei saa.

Seekordne versioon on siis klassikale võimalikult lähedale hoidev, pimedas ja vihmases võrratus Šotimaa looduses toimuv draama. Kuna lugu on ju ilmselt paljudele tuttav, siis loo poole pealt midagi uut erilist oodata pole, mis aga teeb filmi suurepäraseks on see Šotimaa looduse ja ilma kapriiside suurepärane kasutus.

Kui peaosades on tuntud tegijad Michael Fassbender, Marion Cotillard ja David Thewlis, siis kaks näitlejat tekitasid minul vastupandamatu soovi juba filmi ajal võtta lahti IMDB ja otsida, kust ma neid küll ometi tean. Üks neist oli David Hayman, keda ma olen varem näinud telesarjas Paradise ja teine on noor Jack Reynor, kes oli tähtsas rollis filmis Printsessid linna peal.

No comments:

Post a Comment