kaader filmist

kaader filmist

Monday, November 24, 2014

Saja-aastane, kes hüppas aknast välja ja kadus


Film: Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann / The 100-Year-Old Man Who Climbed Out the Window and Disappeared (2013)
Hinne: B
Filmi lühikokkuvõte: Film põhineb samanimelisel Jonas Johassoni menukil ja see uskumatu lugu jutustab loo 100 aastasest mehest, kes otsustab oma sünnipäeval, et pole veel hilja kõike otsast alata. Enamus inimeste jaoks oleks see elu seiklus, kuid Allan Karlssoni jaoks pole see ootamatu reis sugugi esimene. Juba terve sajandi on ta suutnud maailma ebakindlaks muuta, ning nüüd on ta taas vabaduses.
Comedy

Minu peale on kogu mu elu karjutud. Esimene, kes minu peale karjus oli minu ema. Ma küll ise seda ei mäleta, aga sünnitavad naised ikka ju karjuvad. Eks ma isegi karjusin, nagu imikud ikka ...

Ainus keda ma tõeliselt oma elus armastanud olen, oli mu kass Molotov, kuid ühel ööl sai rebane  ta kätte ja vastutasuks pakkusin ma rebasele tema viimase plahvatava kõhutäie, millele järgnes vanadekodusse sõit ...

Et siis Forrest Gump kohtub Benjamin Buttoniga ja seda kõike Guy Ritchie Snatchi võttes.

Hea komöödia.



No comments:

Post a Comment