kaader filmist

kaader filmist

Thursday, November 27, 2014

Reis


Film: The Trip (2010)
Hinne: B
Filmi lühikokkuvõte: Kui Steve Cooganit palutakse The Observeri poolt külastada Inglismaa parimaid restorane, siis kujutab ta ette, et sellest võiks saada ideaalne minipuhkus koos imeilusa tüdruksõbraga. Kuid kui neiu alt ära hüppab, tuleb tal reisile kaasa võtta ei keegi muu kui ta parim sõber ning pideva vihastamise põhjus, Rob Brydon.
Drama, Comedy, Food, Mocumentary

Ma olen juba pikka aega hoogu võtnud, et see film ära vaadata, isegi paar korda olen alustanud, kuid alati on miski vahele tulnud. Nüüd siis kui reedel on kinno minek, et vaadata ära nende uskumatud seiklused Itaalias, tuli ära vaadata seiklused Inglismaal.

Ma usun, et tegelikult see ei ole mocumentari, kuid samas annab ta igati mocumentari mõõdu välja :).
 

Aga siis filmist endast. Siin on nalja, on toitu, on ilusat Põhja-Inglismaa loodust, on Michael Canet, Sean Connorit, Hugh Granti ja teisi näitlejaid, keda Rob järgi teeb ja Steve maha teeb. Nende omavaheline pidev tögamine, piiripealne mõnitamine, filmirollide/luuletuste peast deklameerimine – see kõik on nii naljakas kui ka vihaleajav. Toidud on nii ahvatlevad kui ka imelikud, ning nii mõnigi kord tahaks öelda, et kui sööte hoidke suu kinni, pole vaja teie matsutamist või lätsutamist kuulda.
 
Aga film on hea ja ma loodan, et nad suudavad sama joont hoida ka Itaalias ja et Rob võtab kaasa ka mõned muud näitlejad ja mõned muud fraasid uuematest filmidest, sest samu lauseid ma küll enam kuulda ei tahaks.

No comments:

Post a Comment