kaader filmist

kaader filmist

Monday, April 7, 2014

300: Impeeriumi sünd

Film: 300: Rise of an Empire (2014)
Vaatamise põhjus: Callan Mulvey
Hinne: F
Filmi lühikokkuvõte: Frank Milleri viimase koomiksiromaani “Xerxes” ja vapustavaid vaateid pakkunud kinohiti “300” eepilise saaga järgmise peatüki tegevus toimub uuel lahinguväljal - merel. Väejuht Themistokles püüab lõhenenud Kreeka ühte liita ja viib sõdurid lahingusse, mis muudab tervet sõja kulgu.
Filmis 300: IMPEERIUMI SÜND astub Themistokles hiiglasliku Pärsia sõjaväe vastu, mida juhivad end jumaluseks kuulutanud Xerxes ja Pärsia laevastiku kättemaksuhimuline väejuht Artemesia.
Action, Adventure,

Kui Callan poleks selles filmis mänginud, poleks ma seda filmi ka vaadanud, vabatahtlikult vähemalt mitte.
 
Esimene film 300 oli väga hea nii sisult kui ka visuaalselt, kui ka näitlejate poolest.

Kuid see 300 – mis see üldse tehti? Siin polnud ei sisu ei visuaali ega ka head näitlejatööd. Mida siin oli oli palju punast värvi vedelikku, üks absurdsus teise järel (hästi mõistlik on ju kasutada kiivrit vaid iluasjana ning esimese asjana lahingusse tormates kiiver peast visata, merelahingus on ju kõige tähtsam kaugusest üksteisele mõõgaga vehkida või siis vette karata, et hädapärast ühel vaenlasel natuke punast vedelikku välja lasta, ning täiesti loomulik on et mõõgad on nii teravad, et pea kehast eraldamiseks pole muud vaja kui siuh ühelt poolt ja siuh teiselt poolt, sest kreeklastel puudus ju selgroog). Iga natukese aja takka tahtsin ma filmi kinni panna, kuid siis oli juba nii palju filmist läinud ja siis polnud enam muud kui lõpuni kannatada.

Kui ma nägin, filmis on ka Eva Green olin ma enam kui kindel, et taas kord saab näha tema suurepärast rinnapartiid ja selles eelarvamuses ei tulnudki pettuda, taas kord ei suutnud ta riideid seljas hoida.

Aga põhjus miks ma üldse seda filmi vaatasin – Callan Mulvey – ok, kõik peavad kuskilt alustama, kuid ma loodan, et ta saab peagi välja neist koomiksi ekraniseeringutest.

Lõppkokkuvõttest on see film täielik ajaraiskamine.

No comments:

Post a Comment