kaader filmist

kaader filmist

Monday, March 24, 2014

Veronica Mars

Film: Veronica Mars (2014)
Vaatamise põhjus: Kristen Bell
Hinne: C
Filmi lühikokkuvõte: aastaid pärast seda kui Veronica on jätnud seljataha oma mineviku kui teismeline eradetektiiv, tuleb Veronical taas tagasi oma kodulinna minna – ajal kui on toimumas ka kooli kokkutulek – et aidata oma kooliaegset kallimat Logan Echollsi, kes on tõmmatud mõrvamüsteeriumisse.
Comedy, Crime, Drama

Miks ma selle imeliku filmi üldse vaadata võtsin, Kristen Belli pärast. Ma ei tea sellest sarjast, mida vändati 2004-2007 mitte midagi, seega polnud see film minu jaoks taaskohtumine kunagiste kangelastega. Mina avastasin pigem seda, kes on sellest sarjast välja kasvanud.

Aga muidu film ise – oli luigelaul kunagisele popile tiinekate sarjale. Kõik vanad tegelased on täiskasvanud, kelle on pere, kes on samaks „õelaks“ tüdrukuks jäänud nagu varem, kes on oma „pahapoisi“ imago maha jätnud. Ja taas kord on vaja üks mõrvajuhtum lahendada. Kuid seekord pole lahendamiseks aega mitte terve üks hooaeg vaid ainult tiba üle pooleteise tunni.

Kahjuks ei pakkunud see film mitte midagi erilist, ega head. Ilmselt need kes sarja teavad, neil on tore vaadata ja meenutada, kuid minu jaoks oli tegu ühe tühja ja telefilmiliku toodanguga.

No comments:

Post a Comment