kaader filmist

kaader filmist

Friday, February 21, 2014

Minuscule. Mutukad: Kadunud sipelgate org

Film: Minuscule – La valle des fourmis perdues (2013)
Vaatamise põhjus: Kes siis Minusculet ei teaks
Hinne: B
Filmi lühikokkuvõte: Samanimelise lühifilmide sarja täispikk kinoversioon viib meid looduskaunitesse Prantsusmaa rahvusparkidesse, kus elu kulgeb täielikus harmoonias. Ühel päeval leiavad sipelgad ootamatu varanduse piknikukorvi täis head-paremat. Suur seiklus võib alata!
Animation, Comedy,

No tõsiselt ka, kes meist siis poleks näinud neid lühikesi naljakaid multikaid ETVst ja ETV2st. Nii andekad ja nii toredad ja 5 minutit puhast nalja – kuid kui see puhas nali on venitatud tunni ja 20 minuti peale ja kui saalis on 5-6 aastased lapsed, kellel hakkab igav … ausalt, mul oli ka vahepeal igav aga ma pole ka eelkooliealine, seega ma ei teata seda kõva häälega.

Päevaleht võrdles eile seda multikat Kääbikuga. Ma olen nõus et lugu oli Tolkeinilik, kuid mina võtaks võrdluseks pigem Kuninga Tagasituleku, kui Kääbiku. Eriti see osa kui jõutakse sipelgapesa vallutamise juurde … täielik Kuninga tagasitulek :)

Ühesõnaga – võrreldes nende lühikeste andekate multikatega, mida teles näidatakse on see täispikk multikas jama :(.

No comments:

Post a Comment