kaader filmist

kaader filmist

Sunday, December 1, 2013

Kongress

Film: The Congress (2013)
Vaatamise/valimise põhjus: PÖFF, Robin Wright ja taas kord üks ammune filmisoovinimekirjas olija
Hinne: C
Filmi lühikokkuvõte: Robin Wright mängib Robin Wrighti, (vara)keskealist näitlejatari, kelle suuremad rollid on jäänud minevikku. Oma lastele mõeldes on ta nii mõnestki karjääriredeli-rollist ära öelnud ning oma agendi (Harvey Keitel) ja stuudio esindaja hinnangul peab Hollywoodi „parim enne” eale lähenev näitlejatar pensionipõlve kindlustamiseks oma viimasest õlekõrrest haarama. Nad suudavad teda veenda laskma oma keha digitaliseerida, andes selle kasutusõiguse igaveseks stuudiole. 20 aastat hiljem sõidab Robin Abrahamasse, maailma esimesse täielikult animeeritud linna ning on tunnistajaks sündmustele, mis muudavad igaveseks inimkonda ja seda, mida nad peavad reaalsuseks…
Drama, Animation

Mis ma oskan selle täispika multika kohta öelda – mul on tõsiselt kahju. Mul on kahju et pr. Wright oli nõus sellise alandava filmiga. Ta mängib iseennast, väikeste liialdustega, kuid siiski iseennast.  Selles filmis tehti tema varasemat karjääri maatasa. Pärast seda materdamist läheb edasi multikas, üks tõsiselt segane ja haige multikas, mis oli Poppeye ja Yellow Subbmarine stiilis.


 












 
Mingi moment selles filmis meenus mulle elavalt üks mu lemmikraamatutest – Tagasitulek tähtede juurest – mille autoriks on Stansilav Lem ja teate mis, see film on tehtud Stanislav Lemi ühe teise raamatu - The Futurological Congress -  ainetel. 

Kuid see film oli nii imelik, et pärast seda tahtsin ma näha midagi ilusat Robiniga ning seega vaatasin ma uuesti filmi Adore.

No comments:

Post a Comment