kaader filmist

kaader filmist

Sunday, December 22, 2013

47 Roninit

Film: 47 Ronin (2013)
Vaatamise põhjus: Keanu ja hea treiler
Hinne: C
Filmi lühikokkuvõte: Kui reeturlik šogun tapab nende juhi ning saadab 47 isandata jäänud samuraid pakku, vannuvad nad kättemaksu, et taastada enda ja oma rahva au. Kodudest välja aetud ning üle maa laiali paisatud roninid koonduvad ning otsivad abi Kailt (Keanu Reeves) – segavereliselt orjastatud võitlejalt, kelle nad kunagi endi kaaskonnast hülgasid. Koos sõdivad nad müütiliste ja verdtarretavate olendite ning imetabaselt petliku nõidusega.

Üksildasest väljaheidetud Kaist kujuneb roninite surmavaim relv – kangelane, kes julgustab oma vähemuses mässavaid kaasvõitlejaid saavutama igavikulist võitu...
Action, Drama, Fantasy

Ma ei tahaks selle filmi kohta midagi halba öelda, kuid mul pole ka eriti midagi head öelda. Kahjuks on filmi sisust ilmselt raske aru saada, kui ei tea väga palju kultuurilist tausta. Kui treiler on täis actionit ja põnevust, siis film oli kahjuks minu jaoks kohati veniv, nõrga dialoogiga ja kohati igav. Aga see on minu jaoks. Nagu ma juba ütlesin, kui oleks teadlikum Jaapani kultuurist oleks see film mulle huvitavam olnud, sest mu kinokaaslane, kes teab rohkem idakultuurist ütles küll, et see oli väga hea film ja väga traditsiooniline selle kultuuri lugu. Kuid mõni asi oli ka tema meelest mööda.

Lisaks kõigele muule tuleb mu tunnistada, et kuigi mulle meeldib Keanu väga, oleks mulle see lugu mulle siiski paremini meeldinud, kui ta oleks olnud Miyazaki anime. Eks ta meenutaski mulle väga animed, kõik need elukad ja tegelaste nimed (Lord Asano oli ka Printsess Mononoke filmis).


 Ja mis tea arvate, kui palju te näete filmis Zomby poissi (Rick Genest)? Täpselt sama palju kui treileriski :).

Ühesõnaga, minu mulje filmist on see, et selle filmi vaatamiseks on vaja eelteadmisi idamaade kultuurist ja kannatust. Ning mida kindlasti ärge oodake, on õnnelik lõpp – või siis õnnelik lõpp Hollywoodi mõttes, sest idamaade kultuuri järgi on sellele filmi õnnelik lõpp.

No comments:

Post a Comment